HEJDDÅ!

JAMEN , nu säger ja bara en grej att jag ber om ursäkt för att jag ha varit kass på att uppdatera, klagar på andra men är dock inte bättre själv. men jag har väl mina bortförklaringar på det också.. haha xD inte riktigt haft tid med att varit här inne, varit själv UPPTAGEN och bara varit i skolan och kämpat i på.. och haft möten, och haft mycket om kring mig, boxningen osv. men tja allt går bra och ja mår bara bra ! allt leker och livet steker ! :)
nu sitter jag i soffan dö nervös för att åka iväg åker till GÖTEBORG ikväll. vilken spänning, vilket äventyr jag ska ut på. riktigt underbart! och ja gillare- har dock inte mycket just nu att skriva ut ! men tja glad påsk på er människor ! :] pusspåer ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0