Söndag 29/4 - 2012

sitter i min soffa och drömmer mig bort, sitter och snurrar mina tankar fram och tillbaka...
sitter med värdens fetaste och jobbigaste mensverk.. dom flesta ska ju ha kul idag, medans lilla jag blir nog hemma sittandes och bara stirra in i väggen...

jag vet inte riktigt men jag ha så fruktansvärt ont..och jag lider... inte direkt roligt.. men jag är van en gång i månaden så får ja så ont att jag inte har någon aning om vars ja ska ta vägen vars ja än går och vars ja än vrider mig så följer smärtan med mig smärtsamt så finns det ingeting att göra åt det, för det är sällan något hjälper.. ;/

Jag vill bara tacka enormt till extrema fina vänner, vet inte riktigt vad ja skulle göra utan er, henke och johanna , elin , evelina, tack tack tack ! <3
Har kul med er, jag trivs och ni får mig att må så bra, tusen tusen tack för alla tider och stunder ! .

ha en super bra valborg alliiihopa! :) puss och kram från lilla mig ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0