Tjhahaalalla

jag är på typ myshumör med lite musiik och tända ljus, och bara ligga och dra sig och bara lyssna och chilla..
jag vet inte riktigtt, men idag fyller min älskade mamma år. och jag har smått och gått ont i magen inte okej..
jaja sånt får man väl leva med ibland också.. lite knas och jobbigt men men... sitter nu vid mammas dator..
mamma är ute och går med Nala, min brors hund, en liten golden på snart två år... söt söt ! :)
ibland funderar man på vad man ska göra.. jag vill ha ett jobb flytta hemifrån och ha en samojed . för dom är riktigt riktigt fina. man vill ju ha så himla mycket men sällan man får något.. skulle gärna vilja ha en Iphone istället för en sony, börjar bli något less, finns inga fina skal till dem eller något, och råkat tappat den i backen så seg är den ibland går det inte skriva, då måste man klicka ner allt och börja om från början, och ibland visar den inte sig att man fått sms ! fett knaas... ;o
jaja... Saaaaknar Tessie, men älskade fina missepisse! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0