tjolalala! ;P


Tja idag är det den 29/4 så det betyder bara på att min älskade gulligaste mor fyller 52 år idag..
mycket gott fika, och kaffe. och sen ska man inte klaga på två tårtor som serverades till fikat.. :)
igår, så var kusinerna här magnus och victoria och deras familjer.. och åt middag. blev grillat.. mammas
särbo hjälpte till med att sköta om grillen och hjälpte till. Tack för enormt god middag. ! :) det
är nog det godaste att äta grillat! . trevligt sällskap var det :) . sen bytte jag om och fixade mig och drog ut en stund..
drog förbi träna på teg, för att överraska lilla johanna å.. haft JÄÄÄTTE ont i min höft på senaste tiden.. och
blir värre när man tränar osv... så blir dock ingen boxning ikväll... blir bara mamma mys.. : )
Sen blir det väl att glida lite med henke och se till så att man har lite kul också hehe ..
har börjat fantiserat mer och mer på en tatuering synd att det ska vara så svårt att bestämma sig och att det är så dyyrt ... snyft... vill även ta hål nu i tungan och läppen! ;P jag vet inte men jag är bara knaaas, vill ha långt hår också^^
börjar fundera på hårförlängning. :) jag vet inte riktigt vad ja ska skriva.. men jag är dö less på snön den får gärna försvinna just nu, och skönt när solen tittar fram ibland, trivs inte på min praktikplats för fem öre bara drygt och jobbigt.-.
men det är bara att bita ihop och kämpa dom 3 veckorna som är kvar... :)
jag har värdens bästa mamma och värdens finaste vän.. Henke slår ... och johanna j ska inte glömma Elin S ... oCh Evelina, fan jag saknar lilla gumman Evelina . :] hoppas vi bara ses snart juuu! :) och sen cathe min bästavän... som tja jag vet inte riktigt när vi pratades sist allt känns bara knaaas! :O .. jag mår bra och har det bra...

bilden är på min gamla sköthäst.. riktigt fin och jag saknar henne... och mysig bild förresten! :] hihih :)


Jag utomlands.. mycket myspys bullgarien.. riktigt trevligt där...
nu vet ja inte riktigt vad ja ska skriva, ha det gött alla människor
och hoppas att ni får en trevlig valborg... jag har ingen aning vad som
händer och sker ! ^^ Pusspåeeeer! .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0