23/8 14.14

Jag har haft min bästavän på besök i en vecka, grymt underbart skönt och veta att C har kommit tillbaka till mig.
för utan henne var ja inte hel jag hade ingen ork. Nu när jag vet att hon har kommit tillbaka så känner ja mig totalt hel. <3 Lämna mig inte gumman! <3 
 

har haft så otroligt kul finner inga ord, har upplevt mycket med dig på en vecka, synd bara att tiden går så otroligt fort när man har så kul bara... :/ men mycket skratt och glädje mycke snack och strunt om saker som har hänt, på drygt ett halvår. som vi inte haft kontakt på.. nu när du är tillbaka känns allt värt igen. och det som jag fick gå igenom med X..... et.... var ingeting och leka med det var en tuff period för mig, och jag visste inte alls hur jag skulle klara mig ur det.. visste inte hur jag tog mig ur det, eller hur jag någonsin skulle orka liksom. 
det hände så otroligt mycket, och kände mig som aldrig denna fina tjejen som jag är... blev typ aldrig sädd kändes det som i alla fall.. nja nu ska ja bara kämpa vidare och leva mitt eget rejs, ska vara singel nu ett bra tag.. tills jag vet att ja kan lite på människor, efter allt, som jag fick gå igenom så kommer det vara tuft och både lita på en kille som är mig nära, och kanske ge den kärleken jag vill ge.. pga att jag är hyfsat förstörd..
eller med andra ord... är rejält förstörd... nu ska jag bygga upp mig själv. och plugga stenhårt på körkortet, och även söka jobb... och skönt att veta att min  vän kommer komma tillbaka till mig, smsa mig och stå vid min sida, som förut! <3 , och ja alltid vid hennes sida,.. !
 
En fin dag, på älven (kajen) med min bästavän.. käkade glass, och bara njöt.. och allt som flöt i vattnet, var både gummibåtar, ett hus .. haha xD och även en pool.. haha ;p det såg så underbart härligt ut.. och vi satt bara i värmen och hade det gött. ! <3 På slutet så har jag varit med vänner och haft det riktigt trevligt, träffade en vän som heter Samuel. som jag skrek hej på.. (på 5ive.) och kramade om honom.. där bredvid honom står det en kille, som säger " ja många känner dig " eller vad han nu sa. tittade på honom och kunde inte placera honom vars jag någonsin hade träffat honom... världen är liten kan ja säga på en gång... han hade gått på samma skola som mig i högstadiet och känner igen mig, galet nog men sant... ^^ haha xD och lite skumt.. jaja ;P vi hade en rejäl disskution jag och han.. om vem han var osv.. ;p han kom ihåg mig som om det vore dagen före typ haha xD :O jaja .. kul var det, träffar han på stan några dagar senare, och vinkade bara åt han, så kom han fram och hälsade osv... ! ( jag och cathe har haft något kul i alla fall! <3)
Hade rätt så tråkigt en dag också, målade naglarna till ROSA ( egentligen bara steek då ) haha xD 
nja, men sen så bakade jag och min älskade käraste vän ! <3 vi drog på konsum för att handla.. och banta lite..^^ står bara för att vi är fattiga studenter haha xD ;p men det blev snickers kaka gott otroligt gott blev det..;P 
jag har gått upp en hel del på sista åren, pga att ja inte riktigt har mått bra, och har tröstätit ... och även ätit då för att det har varit gott.. men det ska fan bli en ändring på.. (pinsamt) men sant, kommer nästan inte in i mina läder längre, det är bara jobbigt. så jag ska börja röra på mig otroligt mycket nu osv.. när min älskade C var på besök, kan jag dra att jag har cyklat mycket.. och även smått och gott ... gått promenader... 
det är i alla fall en bra början kan ja ju säga då hehe ;p 
haha kaffe och glass, drar jag och C hemma hos mig också, men man måste ju få unna sig lite granna också hehe ;p man lever ju bara en gång.. och ja är ändå stolt för den jag är.. för jag är mig själv. jag lever för mig själv. och är bara otroligt glad för att jag har funnit en vän som C en sådan person man kan snacka och öppna sig om ALLT , det är typ bara hon som förstår mig! ... Jag älskar dig  prupp! 
Hon är så söt hon är så rar, ja hon är ju min bästa vän. <3 
jag är otroligt rädd om dig <3, och hoppas du är desamma om mig.
vi har gått igenom mycket, vi har varit ifrån varandra för länge..
jag älskar dig min stjärna! <3 ;*
Ska berätta lite om detta.. <3 haha ;P ett skratt... ! 
 
Jag är på bilden kan ja säga på en gång, på nydala.. gud vad jag Älskar vatten, sol, hundar..
det gör mig verkligen glad.. och jag har behövt vara lite med mig själv och bara njuta nu pga att jag inte riktigt ha mått 100% bra. så jag och cathe cyklar.. hehe.. möter teodor. och lånar hans hund, tar oss en promenad. och sedan tänkte jag bara att hunden skulle få dricka vatten .. :) 
 
 
Måste säga, att det slutade med att hunden skulle få bada, och som tur var det ju lång grunt... ....
 
men när jag kastade pinnar till hunden så gick det så fort och jag hann inte med.. alls... haha xD 
jag föll framlänges och fick Cathe och Teo skratta ganska rejält åt mig.. men kul var det tills jag skulle cykla hem, för då var det ju bara kallt .. ;p men hihih lite kul måste man ju ha också! <3 . 
cathe ger så otroligt mycket.. så glad för att jag träffade henne på iksu det är liksom inte ett vanligt ställe där man träffar vänner/partner... men träffade cathe där... och nu är vi bästa vänner! :) 
 
jag hade riktigt kul, tack för att du kom! <3 
äcklig spindel! :O
Riktigt gott gott, ;P
 
<3 <3 <3 <3 <3 
Bästavännerförevigt! 
<3 <3 <3 <3 <3 
Cath, Eme..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0