6/8

har inte mycket att skriva mellan raderna, men börjar igår.. och då övningskörde jag till ström, hälsade på min kusin Magnus där, hans son fyllde år:) vi blev bjudna på mat, riktigt gott, grillat och potatis gratäng.. och mycke folk.. :) riktigt roligt.. :]  och gott :)  . idag har jag ställt upp för min kusin Viktoria, tog hand om hennes dotter . Elina. medans dom provade en bil..:) så det har verkligen varit riktigt trevligt:) . sen har jag fixat mitt cv. gött .. 
så skickade in det till manpower nu, så nu ska hon titta på det, så får ja väl veta på torsdag om det är godkänt.. ! 
 
det har inte hänt så mycket speciellt den senaste tiden.. varit lite mycket omkring mig
bara, allmänt, tja haft mycke som jag ha gjort.. har köpt mig en byreå.. slängt ut tv som jag hade på mitt rum..
jag saknar lizzy så otroligt mycket :/ 
min polle... min lizzy... saknaden är stooor... : ( 
Älskade Älskade verkligen denna häst! :)<3
Även en super stolt Emelie, som har nu lagt av med rökningen! :) jag är bäst.. kul kul kul... :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0