bästavänner

du är gullig du är fin, du är min halva, utan dig har jag upptäckt att jag är inte hel.. jag är bara skum
och jag är så otroligt glad för att du hörde av dig till mig. och hoppas nu på glädje och romantik för dig har jag saknat och varit en tuff period utan dig, gumman. hoppas att du har förståelse till att jag verkligen verkligen älskar dig min käraste vän! <3 , vi har skålat, vi har umgåts dag in dag ut . du är min romantik. min vän..
du får mig och le och orka kliva upp på morgonen , du är så vacker som en blomma, med ett stort solsken på.
du lyser så klar du är min älskade bästavän. nu hoppas jag att du vet va du gör. och är rädd om mig, nästa gång du går ... så vet jag inget om! :/ jag älskar dig min bästavän. du har alltid funnits i mitt hjärta. där finns du oavsett vad. tatuetringen står för många ord baby.! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0