Emelie 20

inte länge kvar nu, tills man blir 21.. då man börjar bli äldre än va man är idag.
fortarande arbetslös och utan körkort.. men inte lider ja utav det.. ganska skönt äre i alla fall..
men ringde på ett jobb idag, men ja kom inte fram ska försöka senare och kolla.. ^^ 
fotvård ikväll.. vårda mina föttter.. skönt^^ ! jag avskyr mammas särbo mer och mer. pallar inte med denna skit. och jag avskyr att vara hemma. tål inte mamma när hon hör och så.. och inte bryr sig eller försvarar mig till något.. ! :/ bara lyssnar på allt.. usch och fy och blä.. men mamma är duktig, nu tvättar hon och ska fixa för mig tills i morgon, då folket kommer och grattar mig! . 
 
Fredag ska ja ut , i alla fall blire krogen.. med johanna ågren, fira lite att jag har fyllt år.. 
inte för att 21 är någon speciell ålder egentligen, man bara närmar sig gamal. hehe ! :p
jag är nog mest taggad av oss som ska dra ut på krogen och leva satan! .. <3 
 
sista bilden ja bjuder på för detta inlägg.. <3.. 
 
men ha de så bra mina läsare och det kommer snart flera ! :) .. 
 
Pussss & kraam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0