mussepigg

Idag, vaknade jag kl nio.. av min väckar klocka så sjukt trött. alltså... somnade väl vid 3 tiden skall ja tro.. ;P
hade ett möte idag, nu äntligen är CV och Personligt Brev klart, känner mig så stolt, ska ringa till en tjej som heter Erika och prata lite med henne, och hoppas på att ja kan få in en fot där :] skulle vara kanon bra, mina spar pengar börjar ticka mot slutet ! :( men men..
 
sen vill jag även påstå , att det finns gott om störda människor, idioter, dom som inte kan förstå eller..
låta en att gå sin egna väg. när ingen förstår och allt blir bara galet.. man får bara må sämre och sämre som person själv.. detta är inge trevligt.. och allt knakar bara ... som gammalt, jag hoppas att du kan inse ..
att jag inte orkar, varför jag beter mig så kallt och frånvaro.. det borde du veta i detta lager om du bara visste vem jag var och hur ja fungarar, men du vet inte det.. och du vill inte veta.. tänker inte gå in på ditaljer... 
men aja, skitsamma .. denna person.. är så jävla omogen.. tror jag får svimmel! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0