nära och kära kolla hit! :)

Godmorgon! 
 

jag har nyss ätit frukost och fixat mig inför dena stora dagen där de blir att springa och vara på möten exakt hela dagen, jippi .. ! så min mobil kommer att vara avstängd.. med den får vara med mig så när jag är klar startar ja den direekt..! :) hoppas på måånga sms, :) 
 
 
så jag bjussar på en bild på en snygg brutta och en liten gulli sak till katt.. hahah xD
lill Wella.. på snart 1 år.. hon blir väl ett år om ett halvår.. ;) 
söt men liten. :] haha xD 
 
 
nu ska jag ut i trafiken med lill golfen med mor.. köra mig själv till möterna, ha en superbra dag. alla mina nära och kära som då läste detta sms, som har förståelse till att mina mobil telefoner kommer inte att vara på typ så mycket idag, pga alla möten! <3 
 
men jag hör av mig så fort som möjligt.. ! 
ha en super bra dag och ta hand om er hallihoopa..
 
Kraamar Empaan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0