stjärnor

stjärnor är fina, vattnet är blått.. så vackert.. solnedgången.. 
 
bryggan vid natten, vid kvällen slut.. ! underbart 
 
jag tycker om en person som gör mig glad, och lycklig HON lägger sitt namn i mitt hjärta. Cathrine består av.
mitt liv, det är verkligen vi, för att vi ska vara hela.. tack underbara bästavän förevigheten! ;P 
 
solar, badar, umgås, kastar gris, kastar oss i vattnet... ramlar ner från allt.. vi skrattar och fnissar.. bara vi två...
utan varandra finns det inga ord. vi är dom bästa.. ;) annars är vi bara halvor! : ) 
 
som kalvar... behöver sina mormödrar! hehe <3 nja jag vet inte...
 
 
 
jag har tråååkigt... rasslös! :O kom igen kom igen... nu SÄGER jag bye bye! puss och kram ha det bra.... 
Orgasm,
 
Ta detta inte personligt, jag bara skriver nå skit.. bara skriver bort lite tid, bara drömmer mig bort, till paradiset för där mår ja som bäst, jag och cathrine, och en liten häst. säger bara en sak va.. jag lever i en dröm som jag vill upp nå.. ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0