åhfan

jag mår absolut inte bra.. mycket händer runt om kring mig.. och jag blöder näsblod bara från ingeting.. utan anledning.. och jag sitter och fryser.. känner mig lite yr och så.. förstår ingeting.. hittar inte min mobil laddare häller.. men tur att jag ska tvätta och städa och plugga ikväll.. kanske hittar min laddare då.. jag e så grymt trött.. ! inga pengar så ingen får nå klappar av mig.. känns så otroligt tråkigt tycker det e ganska mysigt och gå på stan och handla titta på klappar till familjen och så..
bara några dagar kvar till julafton.. inte länge kvar.. ! sitter bara och glor i väggen och jag hoppas att andre kan höra av sig.. jag e både orolig och vet inte vad vill bara att han ska må bra min älskade broder !<3
nä ska gå och äta nu.. mor ropar.. men ha det så bra allihopa.. och hoppas att ni alla som tar er tid och läsa att ni ha fått julkänslan.. och att ni ha det bra ! :-) puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0