=D

Glada vovven sover gott och tungt just nu, hon har fått mycket motion nu medans jag har tagit hand om henne hon är vädligt lycklig och glad, mycket promenader och mycket bus med andra hundar, super kul att johanna å ville komma ut ikväll och träffas och umgås, och släppa hundarna så att dom fick busa och mysa i snön. och jag kastade snöbollar till hundarna och dom tyckte det var så kul.. ! :) var verkligen mysigt, och jag har själv haft en underbart bra dag.. och nu snart blire sängen, ska upp kl åtta, ge hunden mat, sen promenera med henne, och sen så ska jag promenera till sanda, en förskola ska på sutidebesök där.. om praktiken.. får se vars jag ska då jag ska börja där osv..^^ ska bli spännande, sen hade jag tänkt och ringa bror.. ! för att surra lite med honom skall ja tro.. fortfarande inte fått in bilderna.. det tröjer nog ett tag till.. är ganska upptagen nu när jag är hundvakt, springer ut med henne och leker busar med henne i snön.. och sammalagt så är jag väl ute 8-10 timmar per dag.. och nu när jag åkte skidor idag, insåg jag bara hur kul det var, så ska försöka att åka minst 3 gånger i veckan och blir det fler än så blir det bara bra, insåg att det var kul.. och längd skidor är ju verkligen hur bra som helst.. ;P en riktigt bra träning.. promenad tid och hem.. och vad jag kommer sova gott inatt.!  ( = hihehe.
 
God natt sov gott dröm sött.. 
 
Emelie Hälsar puss och kram, ha det bra ! vinkvink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0