God jul !

hoppas att ni haft en super fin dag och kväll med trevligt sällskap och god mat.. för det har jag haft...
super trevligt sällskap, och mycket fina klappar. ( känner mig bara så dum att ja inte ha köpt nåogt ) 
men lite svårt då de inte finns nå pengar till det.. ;( 
 
mina klappar.....
 
Dator högtalare
en mus
tagentbord
lottor ( vann 90 kr ) 
fick nå slantar ... 
fick gym och simmning ( 1 månad på simhall.. ) 
sockar
Jeans
mascara / ögonskugga.
(körkortet. , tog äntligen körkortet den 20/12 4 dagar innan jul, pga att jag fick det av mor och far, så blev det också en julklapp typ.. ) 
presentkort.
 
Galet så fina dyra och underbara uppskattande julklappar, jag har fått.. jag känner mig totalt bortskämd.. :/ 
och jag har aldrig fått något såhär mycket.. och nu är det bara glädje i mig.
längtar tills carinan är lagad så man äntligen har sig en bil... ! sen kommer Lars hit blir typ direkt depprimerad ! : ( 
åh.. så trist... aja. nu spelas det musik i dom nya fina högtalarna! ;) galet nöjd. ! 
 
Tack för en trevlig godjul 2012. <3 
 
Älskar mor , far , André ! 

Drog förbi Martin på graven.. gick bort 2005.. galet.. 
saknaden är så stor! ;( . tårarna kommer varje gång.
kommer aldrig glömma då, du var jultomten varje jul.
och jag var så liten , och blev så rädd. :/ 
men Martin, Morbror. GODJUL!  
Älskar dig puss och kram.! 
hoppas att du har det bra ! <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0