God morgon

dagen efter julafton, jag mår bra.. men riktigt trött..
sitter coh dricker kaffe åt frukost med mor, innan hon stressade iväg till jobbet. nu sitter jag här och lyssnar på musik.. från dom nya högtalarna så nöjd. över alla fina julklappar.  ! tusen tusen Tack.. ! <3
Hoppas att alla haft en super nöjd och härlig julafton. och en fortsättning på julen..! :) 
är något avis på johanna som firar jul i lycksele på hotellet där. och får bada i pool och sånt där skit :P det skulle jag också vilja ! :] jag längtar tills jag ska börja gymma och få simma nu, 1 månad är bättre än ingen, sen hoppas ja att man får nå pengar så att man kan fortsätta senare. och jag uppskattar verkligen allt, och det blev nästan lite för mycket. men jag älskar er alla ! < 3 min bästavän vill umgås och fira nyår.. men jag vet inte så svårt och bestämma sig, när man vill men även vill köra.! : / man kan inte göra båda delarna och man kan inte dela på sig åh det suger då man vill göra båda sakerna men det går inte..:( 
 
sitter och dricker kaffe nu, ska snart ut på en lång promenad med hunden! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0