hejsan hoppsan

tänker dra nå rader om min dag har varit ute och promenerat med nala på morgonen i i20 som jag skrev tidigare, vi var ute nästan 3 timmar.. underbart plumsade i djupsnön.. sen så gick jag hem och la mig i ett bad, efterbadet åt jag knäck som jag gjorde igår, och drack julmust sen somnade ja faktiskt ganska fort efter det.. sen så gick ja och surrade med mor och hjälpt till med maten =) och sen så fick hunden mat och jag och mor och lars drack kaffe och åt lussekatter som jag och mor gjorde igår.. gött gött ! (= och sen så gick jag ut med nala var ute ca tv timmar hon fick vara lös., busade med en annan ung hund på 3 år, det tyckte hon var super kul.. nu börjar jag bli trött igen... jag gjorde en fas idag, gick faktiskt ganska bra på den blev godkänd .. hehe och de e alltid roligt .. (= men åh gruvar mig för uppkörningen och teorin faktiskt.. hmm. undrar hur det kommer gå, var fullt nu innan jul så det blir efter jul... ev. i januari ;P taggar ! :) har inge mer och skriva just nu, tjingeling och jag hoppas att alla där ute som tar sin tid för att läsa min blogg har haft en super bra dag ;) pussspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0