hihi busigt

det blev så att mor fick gå ut och gå själv med Nala. hon följde med mig till i20.. och där åkte ja skidor en mil... hehe riktigt kul det var, var super länge sen, har sagt varje vinter att ja ska åka skidor,. men det blir aldrig av. men nu blev det äntligen av.. och gud vad underbart det var... en mil på skidor var verkligen det bästa jag har gjort i år.. ingeting kan slå det.. :) nu förtjänar jag chocklad och annat gott :)  !  sen ska jag träffa Johanan ikväll efter maten, så då blire bus med hundarna.. men en sak må ja skriva, fast ingen kommer tro mig säkerligen. men sant är det i alla fall..  ni får tro vad ni vill.. men träffade fan på en mus i spåret.. ! haha xD lite äckligt.. skrek bara nästan^^ jag är ju en sådan mees.. haha får se vilken värk jag har i morgon, pga att jag är ju typ otränad.. men kände känner mest av i ryggen.. :( alltså har ju problem med den som ni kanske redan har läst tidigare..! '
nä nu ha jag inge mera och berätta hejsvejs..! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0