ibland e man knäpp ! ;-)

ligger i min säng och fryser , och ha. inte blivit piggare alls , ! drog på akuten Inatt , kl tre pga att jag slutade aldrig blöda näsblod, och började blöda kl elva och sen blev det uppehåll någon gång, sen började det 03.20 och sen fick jag typ panik, kunde inte riktigt andas för allt blod täckte igen halsen på mig! :-/ och jag åkte in akut och fick bränna till i näsan! och fick carinan idag ( en bil , Toyota! ) lånar den av min bror ! ;-) så var ju bara tvungen och fara och glida en stund ikväll.. borde ha legat i sängen och vilat men kunde inte motstå. ! ibland är det svårt, men jag e ju ibland knäpp också !, ta det som ni vill.. ! :-)
och i morgon halv fyra så kommer cathe , och hälsar på.. hon ska vara med mig på nyår! :-) fast jag blir nykter! :-) ska väl kanske köra lite! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0