idag..

jag ha varit ute med hunden med mor tagit lite kort.. ;-) som jag ska sedan lägga ut här på bloggen.. men det lär dröja ett tag.. orkar nog inte ikväll.. då jag ska ut och springa med hunden igen.. kvälls promenaden.. ! :-) men ha varit förbi min bror.. ! tycker om honom !
fattaR inte vem som kan ha gjort det.. tycker synd om han, den dagen jag får veta vem de e utan tvekan slakta dem.. okej kanske inte.. men börjaR bli riktigt less på människor som fan inte kan uppföra sig.. som ska verka coola fast dom e bara mesar.. åh.. jaja..!!
ha gjort en faS idag det gick väl hyfsat bra.. sen ha jag varit och handlat med min mor.. gott gott :-D
vi ha typ inge internet:/ så jag ligger i soffan och ser Harry potter haha :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0