jag är en krigare .

jag har blivit sjuk, ont i halsen och snuvig, tja åkt på en förkylning. men jag är typ aldrig sjuk så att jag bryr mig inte då ja blir sjuk..! när jag nyser börjar ja blöda näsblod.. tja det är väldigt kul... eller inte.. sen när man är hundvakt, måste man ut med vovven i kylan.. och låta henne få rastas.. kul.. eller inte.. ! nu ska ja lägga mig i ett bad och hoppas på att allt börjar lugna ner sig. för nu tycker jag bara de e jobbigt med att blöda näsblod, och vara sjuk då man e med en hund.. tja finns inge mediciner bara att bita ihop och kämpa och gå ut ändå! .
Tack mor för du ställde upp..... ! ååh... 
 
vi hälsar alla läsare en godfortsättning ! (= 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0