mys mys mys !!!!

hihi,, igår så drog vi på olles jag cathe.. hade super trevligt ,vi träffade super mycket trevligt folk.... :-D galet trevligt , och jag var nykter så kl två tog vi bilen och gled, och hittade nå killar för dom trodde att bilen, var trasig för att jag hade bara stannat av på sidan för cathe skulle hämta en låda av sitt x :-) hehe så dom följde efter till stan, och sen följde vi med dom till ålidhem ! :-) riktigt trevligt kom hem kl sex på morgonen oj vilken natt hehe :-) riktigt trevligt ! :-) min bror hämtade bilen i morse.. och tycker det var lite tråkigt då jag skulle åka iväg och tanka bilen när vi vaknade :-) så det sket sig.. blir körning i morgon :-) !
puss på er alla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0