mysigt värre

jag åt risgrynsgröt tills frukost, och drack kaffe efteråt.. gud så gött ;) . åt frukost med min älskade mor. och nu har jag suttit och gjort en fas. och nu är det ut till snöstormen på ett äventyr med hunden ska se om mor vill följa med mig ut... hehe roligare då man får sällskap! :) har fortfarande inte överfört bilderna till datorn, får se när jag orkar göra det ^^ det kan tyvärr dröja, men jag ska se till att dom kommer ut som småning om! :  ) det är så underbart nu när jag har klippt mig.. känns så lätt nu för tiden hehe ! :) jag har bytt i sängen också idag. jag är tamefan bäst! :) 
har sagt upp några kontakter just nu, för jag avskyr och känna mig utytjad.. jag är flygandes över roser just nu.. hihi.. får se vad ja ska ta och göra .. praktik börjar den 7 januari studiebesök på måndag.. på en förskola.. kul.. gillar jue och lika och se upp och passa barn! (= kommer nog bli super kul .. ;) 
ska även kolla med johanan om hon vill släppa hundarna ikväll så dom får busa och mysa tillsammans! (= nä här kan jag inte sitta och berätta varje ditalj haha xD ha en toppen bra dag alla människor! (= pusss och kraam! ;) 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du verkar så mycket gladare. Vill se din nya frisyr! ^^

2012-12-16 @ 23:01:32
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0