myspys

Igår till middag, så åt vi en pizza, onyttigt men otroligt gott.. 
var köpt ifrån roberto och dom är riktigt duktig på laga pizzor.. sen fick jag en öl till maten riktigt gott! ( =
sen träffade jag Johanna , vi var ute och gick / busade med hennes hund! /(= sen drog vi till henne för att fortsätta fredagskvällen, med prat och se full frys och äta ostkrokar och dricka julmust! ( =
riktigt trevligt var det, sen ska ja absolut inte glömma, att hon gav mig 40 minuters massage! riktigt underbart var det, hon är verkligen duktig.. min rygg ä jue helt fuckup.. :O ! 
hade verkligen trevligt, Tack johanna för igår! (= <3
idag har ja inte hunnit göra så otroligt mycket faktiskt, har suttit och pluggat lite granna faktiskt! (= 
ska lägga mig i ett bad ta en liten paus ifrån pluggandet, sen ska ja springa på konsum för att köpa smööör! :D ! 
 
nja men nu vet ja inte riktigt vad ja ska berätta..! :) 
ha en underbart fortsatt bra och ha en otroligt bra lördag kväll allihopa! :) 
pusss&kraam! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0