snöstorm

vilket otroligt väder, usch jag avskyr verkligen när det ska snöa/blåsa/allt.. åh.. snöstorm.. 
jag förstår ingeting men nu har / ger jag upp verkligen, jag har vänner som ej förstår..
att nu är det sista gången.. för att ja står inte ut, börjar känna mig så otroligt utnytjad.
ena sekunden duger jag. andra sekunden inte, och det är typ ja som ska springa och jaga och 
hoppa.. men i slutendan e ja ändå bara i vägen och vad ja än gör , gör jag bara fel.
och vad ja än säger så blir allting bara fel.. nä nu är detta verkligen det sista..
jag har gett upp skrev till en vän igår att ja verkligen inte orkade nå mer...
varför ska det finnas såna här människor? som sårar en så djupt.. vars finns alla som 
små änglarna? jag står verkligen inte ut.
 
Till er som läser mina inlägg. ! 
Va rädda om det ni har, och se upp till det ni har, behandla dem som ni själva vill bli behandlad..  !
 
jag ger upp nu står ja ej kvar på samma ställe som jag gjorde förut... ! 
försöker finnas, försöker bry mig om mina vänner.. men whooops 
så får man typ ingeting tillbaka, eller kan inte folk snacka som vuxna, n'ä
nu ger ja upp med detta, ! 
 
Ha en super bra dag allihopa.. för det ska fan ja ha!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0