yeeah!

Sitter hemma och har haft så problem med internet, både igår och idag, så less man börjar bli.. men skönt att de är tillbaka och att de gick hyfsat så fort när det kom tillbaka.. för jag vill så gärna ha körkortet, vill så gärna plugga..!  men det e bara så jobbigt allting, då man sitter här och ingeting kan göra.. åh vad less man blir.. att det finns såna idioter människor.. och jag vill bara slakta dom, jag bryr mig om mina nära och kära.  !jag älskardig bror! nala har det bra och jag hoppas att du också har det <3.
 
ska snart ut med nala på en längre promenad. men känns så otroligt jobbigt då jag har sådan värk! :( har tagit mig en treo men inte hjälper det inte... inte mot min mensvärk.. :( jag har varit ute så hon har fått kissa lite granna och fått leka lite kastade boll till henne, hon e så fiin.. :)  ! annars blire nog mest bara lugnt idag skull jag tro.. ;) ska kanske träffa johanna å senare idag då hon har slutat skolan.. så kanske vi ska mötas på i20 med hundarna så dom får busa och mysa tillsammans i snön! det tror jag Nala skulle tycka var så otroligt kul.. ska se om jag kan ta någon bild på henne då hon skuttar och leker i snön.. hehe ! :) men idag har vi 17- grader.. fyyfy så jävla kallt ..:( 
bara tråkigt, men jag mår bara bra annars, bortsätt från min mensvärk och min trötthet.. och så...! 
hänt en massa saker sen senast.. och ja mår riktigt dåligt över vissa saker.. ! en sak är säker och det är att jag älskar min bror så sjukt mycket ! han betyder väldigt mycket för mig ! 
 
ha en toppen bra dag alla människor! (= pusss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0