5ivve ! ;)

Elin, jag, Lina
(tim)
jag tycker det verkligen är roligt och fara ut med den blonda, ( Elin ) , och jag hoppas vi kan snart fara ut igen, eller göra något annat myspys med varandra. och jag trivs verkligen i din närhet. jag saknar dig. och tycker det är tråkigt att vi hörs knappt och att vi knappt ses längre.. jag Älskar dig. och du kommer föralltid finnas i mitt hjärta. <3 kommer alltid finnas här för dig älskling, och det är så sjukt kul och fara ut med dig. och har så jäkla kul med dig.. <3  så kul man har med dig, har man inte med många, så det är ju riktigt kuligt. :)
Tack gumman , för att du sprider glädje. du är en otroligt fin tjej min stumpa ! :]  hoppas vi ses snart och att vi verkligen ses snart igen och att vi gör någe kuligt ;)
Tack för allt min käraste vän Elin . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0