!?

jag tog mig en gratis sovmorgon, hihi självstående sovmorgon. hehe nej men jag klev upp åtta.. och sen så fick jag skjuts till skolan , lysande och riktigt skönt med lite sovmorgon faktiskt.. sen hade vi idrott vi hade boxning. ja jag stod med johanna ågren, riktigt trevligt.. hehe hon hade kört förut så hon var duktig och hon visste va hon gjorde.. :) och sen så hade jag plugga vad jag ville alltså sånt som jag ligger efter i osv... men det gick lite fel .. eller vad man ska säga vet knappt om jag ska gråta eller skrika, men jag vet om att jag inte ska skratta eller le, de spårade med min uppgift i alla fall, var nöjd osv.. men de var inte lärarna som jag sitter hos... så dom rättade och kollade efter och då skulle jag även fixa det, jag tror jag dör :( men jag hoppas att allt ordnar sig.. ;P
ingen matlust orkar inte äta... tror jag väljer att svälta i hjäl. men men....

livet är inte lätt... men kämpa ! och de gör jag.. hjärtat svider tårarna rinner.. och de är bara ibland super jobbigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0