(=

hejsan, och god morgon till mina underbara läsare . <3
elin brännström fyllde 19 år igår och hon bjöd på fest och mycke skratt och ståhej. hoppas vi kör snart igen.
det var verkligen trevligt, ja ALLT IHOPA! ,, tack brudarna från igår. <3 och det var även trevligt och få träffa Matilda igen, det var som inte igår när ja såg henne, tänkte på bill dirr. så ... saknar den hästen. vila i frid. <3
jag hade riktigt trevligt igår. tackar Elin Brännström, som gjorde min kväll tills lysande stjärnor!
åh du är en riktigt fin tjej . =). och självklaret är ja gla över min prinsessa att du hade hunnit krya på dig.
så att du också kom och va med riktigt trevligt var det faktiskt... synd du halv dissade lite ute på krogen dock
för du var ändå bara med din syster och hennes polare..-. ^^ jaa, ALLA var bara borta och FLÖG  !
jag förstod inte så mycket dock... var ganska så intryckt i ett hörn , visste ingeting kändes bara fett me knaaaaaaas ! ;o
hahaha xD
FETT & KNAS !


oj, allt börjar kännas knas, sist ja såg min underbaraste sötnos, det var i torsdags..
alltså i förrgår. ALLT börjar kännas tomhänt, allt börjar snurra, han sitter framfär sin
dator och bara lirar ...wcs... med sina polare^^ känner mig ganska så utanför. :/
jag saknar honom jag vill vara med honom, men han har inte tid inte en ända sekund ! :(
Pussfinaste ! <3
min kusin, har fyllt 40 så idag blire att dra på 40 års kalas. woopwop.
gu så otroligt mysigt, oj va ja ha längtat, lixom, go mat. mycket skratt och mycke glädje.
nu blire att göra sig fiin, lite osäker på vad ja riktigt ska ha på mig men men ;p inte det s
stora bekymret lixom hahha xD , nja men jag ha verkligen längtat efter denna kväll^^ <3
nu vet ja inte mer va ja ska skriva, skriver mera senare kanske
WOOOOP WOOOOP ! <3 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0