god morgon värden! :)

God morgon, boxningen var bara super kul igår, svettades som aldrig förr, och jag drack även kaffe med samuel på caféstation. och mycket mysigt var det.. och fick prata ut mig med honom, det var guldvärt och han fick mig på humör, eftersom att han var en god lyssnare och verkligen förstod mig i det hela och det känns toppen! Tack för det Samuel! <3 . min morogn var mycket tröttsam. och jag vaknade klockan 06.00 typ. och kändes verkligen att jag ville fortsätta sova, de var tänkt att jag och Emma skulle promenera till skolan, men det blev verkligen inge av, efersom hon försov sig, men det kommer ju flera gånger. ! tänkte gymma med Elin ikväll. men plötsligt blir hon sjuk... krya på dig vännen! <3 sen så hälsar jag ett stort grattis till André till 21 års dgen idag.
ikväll, tror jag nog det inte blir gymmet, tror jag nog står över det. jag var ju ändå och boxades igår. och och kroppen behöver verkligen få vila också. så ikväll blire bara en massa snack och mys med lille finaste och sen tagga i morgon, då ska vi till NOLIA, så vi ska dit direkt så det blir ju inte så stressigt , kanske även lite sovmorgon i det hela. känns najs . idag har jag idrott kl 10. och 09.40 blire fika på skolan, kaffe och en macka. ;)



jag mår bara bra idag. sitter i källaren på skolan, och skriver lite här. kollar facebook. och bara flummar mig och fördröjer tiden. <3 jag slutar dock 16.00 idag känns dock inte så värt... och ni som inte vet...
så går jag sista året nu på forslunda gymnasiet -häst. (NP3H) så det är värt att verkligen kämpa och bita ihop och verkligen vara kvar dom sista månaderna! ^^

nu vet jag inte vad ja ska skriva mera, ha en bra dag. och hoppas ni också ha haft det toppen. <3 hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0