Godmorgon, godmorgon.

God morgon alla mina läsare , hoppas att ni har sovit gott. ! :)
vaknar när väckaren ringer och kliver upp ovanligt, har ätit 3 mandariner nu på morgonen. haha xD för att få i mig lite ;P blir en macka på skolan senare ^^ ! jag ser på. VAKNA med the voice, inte vanligt för mig.  men någon morgon måste ju vara lite anorlunda gemfört med dom andra, annars är de ju inte lika kuligt  ! ;)
vi ska fara till dåva idag. ( ligger vid sävar typ..^^ ) och vi har studiobösök där med naturkunskap. xD inte TAGGAT precis... väntar på att mitt kaffe ska bli klart. :]
jag har sovit gott, jag mår toppen idag :) och om man pratar inombords så är ja verkligen GLA och SPRALLI och verkligen UPPÅT ! , men tuvärr utåt så är ja trött och seg... hm brukar typ inte vara det..
12- NU ute... hmm sitter med långkalsonger ^^ , och mjukisar.. och bara en vanlig svart tjocktröja. och ett linne innan för såklart... ^^ fått exem i knävecken ;/ och det är inte det skönaste kan ja lova. :/
idag har vi prov i arbete med häst. DOPING , kommer tyvärr inte gå så bra för mig.. :/ och datorn ska vi använda, eftersom vi kommer göra provet där och de kommer gå på tid . så den får följa med idag.
och nu ligger det mycket på mig ! ;( det känns för jobbigt.. :(
så nu är koppkaffe framför VAKNA med the voice känns faktiskt skönt.. och vakna tidigt och i tid någon gång.
HAHAHAHA xD
jag bjuder på en morgon bild på typ mig^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0