hm.

Hej, jag är ganska så less.. jag vet knappt in eller ut.

Skolan kunde jag hade jag rivit den i stycken hoppat på den och verkligen SPOTTAT UT ALLT JAG HA INOM MIG. nej det går verkligen inte bra, svårt är det, och svårt blir det... ja för det kommer bara nya saker hela tiden.. och känner att mitt lilla huvud bara ekar... jag vet inte om det är fel på mig eller om det är fel på någe annat, men jag känner mig trött, less, inte på lektionerna fast att ja är där. kämpar mig trött och less.. jag gör verkligen mitt bästa. så vad kan man begära? nu i arbete med häst jag börjar att ge upp, för jag klarar inte av foderstaterna, och nu doping, som jag verkligen inte begriper... men nu, har jag börjar med boxning, känns riktigt roligt det i alla fall.
och det kanske hjälper mig på traven mot skolan, boxningen är verkligen rolig med jobbigt, och i vissa övningar så gillar inte riktigt min axel mig häller. men jag vill jag villl så gärna nå mål.
jag saknar mycket i mitt liv , som jag bara saknar jag vet inte vad man kan göra åt sånt häller. men jag försöker verkligen stå emot och verkligen kämpa emot, ibland är det svårt..men jag försöker tänka så och bara BITA ihop och bara kämpa vidare. men ibland går det inte, man känner sig bara less och irreterad och vill bara bort bort BORT Jag saknar mycke tider med min vän Cathrine, när hon tex bodde i umeå när vi umgicks ofta, och när vi va med varandra hade vi oftast roligt vi skrattade och gjorde få saker. men ändå var de ju bara hur kul som helst. saknar saknar SAKNAR men ibland måste man tänka posetivt, vi ses ju ändå. men ALLT har bara blivit mindre just nu, och jag vet inte vad ja ska göra. för hon fanns verkligen här. och lyfte mitt HJÄRTA från skiten. men känns dock inte DESAMMA NU ! :/ Jag saknar min morbor, så det gör ont. väntar på hans samtal. bara väntar på att få träffa honom igen. och sen saknar ja emelie, så hon kan försvara både sig själv och mig, i skolan. för där blev det otroligt mycke snack, om varför jag sörjde hennes död. hur kunde man säga ens så? och vi har träffats många gånger och haft ett antal snack när  vi har träffats !
saknar Elin, vi var tajtare förut men nu känns det som om vi håller på glida ifrån varandra..
Saknar samuel känns jobbigt, när han inte har riktigt tid med mig, och när han vill göra massa annat.. och när han lixom bara flyger om kring, för mig känns det som en evighet sen... åh mitt huvud bara snurrar omkring. och mitt hjärta slår tomt... jag vet inte riktigt vad ja ska göra hur ja ska göra. och jag vet ingeting. :/ allt känns bara knas. kämpar och kämpar det gör jag, om ja inte hade haft träningen hade ja bara suttit hemma typ. för nu har jag ju också bara samuel, hade polly men vi gled typ i från varandra, hade ewa men hon var ju knas därför lämnade jag henne, hade lisa, men hon bad mig ohc dra åt helvete... har elin men hon bor i anumark.. och jag hade cathe... men hon bor i tärnaby .....
men jag har väl någon annan också. men ALLT är knas, det är ju typ bara jag som verkligen hör av mig och ingeting duger... ;O klassen har ju typ vänt ryggen tilll mig, samhälls funkar ju inge alls..
fett knas, med en annan tjej som bara dissar ANDRA får skjuts om dom frågar. men jag FÅR alltid nej. okej inte för att ja bryr mig men känns dock inte kul... jajja
skönt att skriva av mig,
och Älskar er alla som är nämd i detta inlägg .
puss&kraam ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0