JISKYU

  • jag mår super bra.
  • jag var ledig idag. så underbart skönt ! ;P
  • min bror och jag for och handlade, och vi åt hamburgare till lunch .
  • bowningen igår var super bra, både hårt och kuligt vare ;P börjar i morgon. ! yeeey.
  • simmning boxning, promenader, gymmning, även hålla på med hästar :) passa er ! ;P
  • träffade lilla gumman , lina sjöström, i lördags det var mysigt, hon hade det riktigt trevligt^^
jag tycker om min helg, ingeting jag ångrar eller så. det var bara toppen underbart..
köpte en mascara bara för att ja behövde det, och sedan köpte ja nå annat skit till sminket... hehe men det var ju ändå värt det eftersom jag har ju nästan tomt i mitt lilla smink förråd. ;P
jag tycker väldigt mycket om min finaste. han är så sööt! hjälp innan jag döör! hahaah xD

jag saknar min sötaste vän Elin sundqvist. <3

ska ut och övnningsköra sen sen blire väl att bara tagga skolan i morgon. man var ju ledig idag. och ändå uppe med tuppen. klå de ni, ! =)
ha en super bra fortsatt dag :D :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0