Lycklig *

igår så simmade jag med papi, riktigt skönt, simmade två timmar och bastade och myste,, hihi skönt :) !
sen så träffar ja samuel, och sedan drar vi på mysfredagskväll! hehe. det blev bowling, hehe jag vann typ ;P och jag var på super kalas och så, såg vi även en film som heter Water for elephants , jag läste en kompis blogg, och tittade in och såg den fina filmen som hon rekomenderade, och jag tyckte om den, förutom att ja missade lite av den :/ .
fick dock en stor utskällning från en brud... :S igår, va tydligen en HORA , och tydligen skulle jag DRA ÅT HELVETRE ... men jag brydde mig inte riktigt, Samuel, bjöd mig igår efterbowlingen så bjöd han på två glas öl. och sedan ett glas vin. riktigt gott var det... och sen så var det riktigt härligt och jag mådde riktigt bra, kändes verkligen som att jag levde och jag hade så kul :]


Tack verkligen  för en super fin kväll hade verkligen super trevligt och jag kände mig glad..
och du gjorde verkligen min kväll.. :) jag det som var så kuligt, var att jag var så duktig igår.
och vann över den lilla tönten ! ;P hhehe .

nej men jag hade riktigt riktigt trevligt igår :)


Från att livet var skkit, och ingen mening med det, och tårarna sprutade på mig, igår/förrgår.
ja, allt var meningslöst och jag orkade verkligen inte mera. köämpat och kämpat en dag ger man bara
upp man orkar inte kämpa hur mycket som helst. men det kändes otroligt skönt  och träffa dig FINASTE igår.
och att ci bowlade och satt och surrade och hade riktigt trevligt, skratt glödje, och mycke skojjsiiggt.
jag hoppas att vi gör om detta , eller att vi ses snart igen. du gjorde mig verkligen glad , och jag ska fortsätta kämpa.. ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0