söndags. så for ja upp till finaste och pussade och myste till mig lite där typ 40 minuter, innan ja va tvungen och fara hem och äta lite käk, innan boxningen... sen så for ja på boxningen klockan 18.00 riktigt kuligt var det men lite segt bara ^^ men kul är det som alltid . hehe ! värt för att dra dit i alla fall. ! (=

Sen måste ja tacka en speciell person för mig, som verkligen fanns för mig i söndags. och som verkligen finns annars också. men hon fanns verkligen för mig i söndags och ja va med henne och flummade om kring mig. och allt var awesome. "tänkte till för mig själv" när vi umgicks varje dag förut, när vi gjorde våra små hyss. tex, skulle sova i tält... men avslutade att vi sov i hennes säng ^^
och när vi flummade om kring på stan , och när vi var hos tim.. alltså hm bara massa jävla minnen. <3 och när therese kom för att typ DÖDA oss, för att vi umgicks då med hennes lilllebror alltså shit. men det ja tänkte på när vi var med varandra när ja va hos dig ofta, och vi var även hos mig men dock inte lika mycket, det fick mig och tänkta om och ja började må lite bättre och så. jag saknar tiderna . kan ja bara säga.


Tack för senast, och hoppas att vi ses snart igen ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0