myspys, * Lördag !

kiss myy ass.
vilken underbar känsla ! :*
nu har matt klätt på sig efter ett kokande härligt bad, och verkligen myst ner sig med skum i badet och verkligen haft det gött där nere, plaskat som ett litet barn och bara slappnat av... ja de var då verkligen en skön sak... att göra när det är så fruktansvärt kallt ute... kliver upp och klär på mig, mjukisar och lurvig tröjja hehe myysigt värre kan ja säga ! :]

sen gjorde mamma flätor på mig, riktigt länge sen, och gillar när man tar ut det, lurvehåret hehe  ;P
så det ska bli trevligt, man går ju i alla fall inte ut i onödan när de är så kallt ute burr verkligen burrigt :/
Sitter bara hemma just nu, och gjort det typ hela dagen ändå, inge pepp på att gå ut eller så när det är 27- ute... ;O

Det var tänkt att ja skulle träffa en kille som heter henke.. men så blir det inte, eftersom han har en sjuk flickvän... men jadu, jag vet inte vad ja ska skriva eftersom att allt är bara KNAAAS! när det var han som skrivit osv... :/ ja men gör ju bara fel hela tiden... men orkar inte BRY mig faktiskt... tycker bara när man är 20-22 år gammal så skriver man inte äru dum din hora..... eller ber någon och dra åt helvete... jajja ! vissa är ju mera..... jaja jag orkar dock inte .... ;P

så jag ska bara chilla hemma och finaste ska ladda ner en film till mig så ska ja få låna hans hårddisk, så det blir film för mig och mys hemma... om ingen vill dock att ja ska fara någon stans, men det gör ja inte bara i onödan så då ska det vara viktigt... !

HA en fortsatt bra KVÄLLL! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0