saknade tider tider som finns kvar.

Iksu, random ställe att träffa vänner på egentligen.
träffade en vän. hon var hur snäll som helst. / hon är hur snäll som helst.
vi ha känt varandra nu i 7 år är det väl?
minns när vi skulle "TÄVLA" , och kappsimma med varandra. minns att du vann, och ja skämdes hehe.
vi bytte nummer, och DU, ringde dagen efter. och ja cyklade till dig, och vi umgicks som aldrig förr.
kommer aldrig glömma alla moppestunder hehe, när ja även la ut en slant till bensinen.
kommer aldrig glömma våra stunder med film och ostkrokar och cocacola.
och våran låt. som vi alltid lyssnade på , när du bodde på ERSBODA
http://www.youtube.com/watch?v=22yj0F-InoY
ja, låten är mycket fin, och du förblir i mitt hjärta.
När du var sjuk kommer ja ihåg när ja ihåg att ja gjorde mat åt dig och tog verkligen hand om min sjukling till vän.
och alla cykelturer ja gjorde till dig fram och åter. / fick verkligen kondition då. cyklade oftast till dig. och umgicks ofta med dig.
vi gjorde mycket, vi insg mycket nytt tillsammans, vi levde dag för dag för varandra. och vi hade alltid så kul tillsammans,
sen när du flyttade till tärnaby, jag saknar tider... minnen finns kvar i mitt hjärta.
och kommer aldrig aldrig glömma.. ..
du kommer för alltid vara min bästa vän. kommer ALDRIG glömma dig.
kommer aldrig sluta älska dig.
http://www.youtube.com/watch?v=l-N0Fsn_zqA
en sådan fin vän som ja hittade på IKSU kommer ja aldrig någonsin glömma.
utan henne ha jag alltid känt mig tomhänt, och hon ha gett mycket söttat hårt. och verkligen funnits här.
ja vi ha alltid kunnat göra allt som verkligen bästa vänner ha kunnat göra. och alltid så ha det känns så bra.
vi kan ha gjort mycket .. <3
i mitt hjärta finns en vän till mig.
ibland är värden så orettvist. men jag kommer IHÅG.
det, är lite dött just nu med vår vänskap. ibland är det bara så, de är långt och det kan bli missförstånd ibland.
men jag saknar verkligen min vän. min vän som verkligen finns där. en vän som är min allrabästavän.
ja en sådan vän som alltid finns, och som man är nöjd över...
men jag vet att hon finns jag vet att hon står kvar. och vänner står alltid kvar om man är då ÄKTA vänner. ! <3
kärleken till min vän. går inte i ord och beskriva.
Tänker oftast tillbaka på tider, skrattar, gråter, jag bara saknar dig min VÄN !
du kan ringa, du kan smsa, ja finns alltid kvar. du vet vars,
jag kommer då för alltid stå kvar än vad som än sker.
kommer alltid stanna kvar. och du kommer förbli i mitt hjärta. !
saker som ha skett, förut, tex med pengarna.
- jag hade hemska mardrömmar om det, förstod inte hur en vän kunde göra det.
hur en vän kunde lixom bara göra så, natt och natt drömde jag om att jag frgade dig, du nekade och jag kunde inte bara anklaga dig, men jag visste jag förstod.
men jag lät tiden gå och behöll dig som vän,
våran vänskaps tatuering.
jag kommer aldrig att glömma, jag fick den av dig när ja fyllde 19 år.
den bästa presenten och den bästa vännen, jag visar upp den, jag är nöjd över den
för jag är nöjd över dig och ja älskar verkligen dig.
en finare vän, än finare tatuering och än finare tid, FÅR MAN INTE MED VEM SOM HELST !
I LOVE YOU
kommer aldrig glömma dig min allrabästavän.
du ha gjort mycket för mig. och ja även för dig-
jag kommer aldrig sluta älska dig min prinsessa.
- kommer aldrig glömma den fina lilla nallen du fick av mig. ja hoppas den finns kvar .
jag hoppas att du läste detta.
JAG & DU ,
så ska det väl alltid vara? jag saknar dig, saknar tider.
saknar oss, saknar moppe tiderna.
du är min värd. du är min vän.
du lyser upp min värd. du är så himla bra.
du är så guldvärd. du är min prinsessa. du betyder ALLT för mig.
du är min lilla gullunge. <3
finns alltid stående kvar hos dig.
Tänker på dig.
nu är ja klar.
Tack för mig,
puss... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0