Solen skiner, kanske bara idag.

igår, så skulle ja plugga med va så sjukt "festsugen" trodde typ om mig själv att ja hade slagit skalln eller något, eftersom så taggad som ja va igår så taggad ha ja inte varit på typ as länge ^^ så jag drar med mig samuel ut, ohc bjuder sönder honom, och det blev en lyckad kväl^^ dock hade ja inte ätit så himla mycket hm, men ja åt en chees burgare på donken^^ åt typ halva sen kunde ja inte äta mera, jag vet inte riktigt men ja.. åh sen tog vi taxi till marihem, en gullig liten taxi chafför, såna gillas. men ja jag gjorde av med rejäla stålar igår^^ hihi, jag fick även veta igår att samuel ha planer på att köpa ngot till mig, och ja skulle få det till veckan., åh sötnos ! :]
när vi kommer dit, så flummar ja om kring framför spegeln ute i hallen^^ och whips så kom Samuels lillebror hem, får panik och ska springa, och halkar och ramlar... HAHAHAHAxD aaajuu. men jaa lite skrapsår ^^ Höhö
pratade även med tor igår, och satt och cama med honom, det var riktigt trevligt :) ! ja saknar honom . ! :)
nu sitter ja bara i soffan och tänker över helgen, drack i fredags, lördags... ^^ inte likt mig längre, mste slagt huvudet hårt hahha xD , jaja . men jag hade i alla fall jätte TREVLIGT ! :) båda kvällarna, :) förutom i fredags så fick ja så ont i skalln, så det var lixom inte ens roligt ^^ ! ;P jätte fint väder äre ute... ;) och solen skiner.. ååh va ja längtar tills sommaren kommer ! :] myyspyys. nämen tillbaka till nu läget^^ sitter i soffan och funderar på vars mamma är , dörren va öppen, ^^ och mobilen hemma ^^ och ingen mor hemma dockesopa! :S hahha ... ;P
jaja, nej men jag försökeer plugga på samhälls provet som vi ha på torsdag^^ går väl si och så där... haha, ;p
jag taggar boxningen som feaan ! ;) Johanna å , taggar också, och de blir änu roligare när man har en vän med sig som man känner och när man kör, eftersom att jag skulle inte vilja möta ngon främling, då blir man väl sönder slagen! ;P jaja nä nu ska jag njuta av min goda cola, och solen lysande in genom fönstret och plugga^^
snart ska ja även göra lite mat och göra mig i ordning för att dra iväg på boxningen ^^ ;P dock ska ja komma i tid också hade ja tänkt ha alltid fåttt stressa mig iväg. haha xD jag vet inte vad ja gör, men seg är ja som vanligt ;P hööh ! <3 fett sliten frn helgen, och mitt knä... får se hur de går...

Tack, Evelina från en fantastisk fin kväll i fredags :)
Tack Samuel, för du gjorde min kväll igår !:)
Tack johanna, för att du ville börja boxningen med mig ! :)


Kommentarer
Postat av: johanna ågren

tack själv <3 :) och taggar super mycket efter boxningen! :D

har längtat efter den hela helgen!

2012-02-26 @ 15:30:42
URL: http://greygirl1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0