yeaah@@

Jamen tjenare alla läsare.
jag vill bara skriva några ord. genom att ja fick två personer igår och bli så glad...
jag och johana å, gjorde en blom grej, och vi gav bort den till min mentor och hon blev så glad. och hon blev så mållös. det gjorde mig så glad. ! <3
och sedan sprang jag på stan, köpte ett as snyggt linne och ett par mjukisar. jag är helt totalt beroende utav att köpa mjukisar.. ^^ inte direkt skrytandes menmen... eftersom det är snyggare med typ jeans... haha ! xD
och köpte två snygga kalsonger och en t-shirt till den mest underbaraste finaste killen. han blev så glad av det han fick. och det var verkligen en fin sak. och bra-ha saker var de också så kändes skönt att inte slänga ut onödiga saker lixom på något som kanske inte skulle komma till använding. kanske bara ligga och samla dam.
bjöd han även på café igår. han drack te , och jag drack kaffe gott gott ! =)
 
jaja. ni förstår. ! <3

sen idag på skolan, så gjorde jag klart min Naturkunskaps grejs, vi skulle skriva om energi och sånt skit.. haha xD
jag skrev då om Vindkraftverk.. och snyggt gjorde jag det^^ och nu är mitt arbete då klart. ! <3
haha, så nöjd så nöjd..
nu vill jag bara lägga ner mera tid på arbete med häst eftersom jag inte vill ha rester och vill ha mitt betyg GODKÄNT där i alla fall. men men... man kanske inte kan begära alldeles för mycket dock men jaja..^^ huvudsaken jag ha gjort mitt bästa och de ha jag som gjrot.. och det kommer jag att alltid att göra.
idag blire boxning med johanna å, igen och kul kommer det att bli ja som alla andra gångerna^^
Älskar att boxas. och kul att ha kommit igång med det äntligen... <3 eler vad man nu ska säga.. ^^
hihi
vill nu be om ursäkt.. hahah xD ursäkt och ursäkt. jaja .
kan börja med johanna, att hon väntade på mig för vi skulle äta, men jag ville så gärna spela klart mina liv. och även blogga lite, för a kommer ju inte hinna med det typ.. ^^ och vil att ni läsare ska också ha något och läsa om hehe ^^ ;P

och sen då Lina, Sötnos, jag härmade henne med mjukisbyxorna, men hon va förstute och insåg dom va sjukt snygga, så ville också ha såna där snygga byxor.. var ju lite avis. så jag köpte dem igår ;P jag vet inte direkt om man ska be om ursäkt för det, men jag vet inte hehe ... men jag gör det i alla fall.. så att ^^

Ha en fortsatt bra dag. och hoppas ni ha de bra. puss och kraam! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0