yeah

boxningen gick super bra idag. idag var det sparris ,, men varken jag eller johanna ville köra sparris, så att vi fick köra boxning i luften, och på säcken, ;P och hoppa hopprep istället^^ riktigt roligt, och jag hade riktigt stort leende på läpparna och jag tänkte självklart på lilla samuel.. nej men det gick super bra idag och ja är nöjd. så kutade hem duschade och sedan så sprang ja till stan och tog bussen upp till samuel... och nu sitter ja här^^ och i morgon blire tagga skolan^^ thihi. jag är så duktig. <3 . jag är även stolt över mig själv. att ja ha kommit igång med boxningen, de är jobbigt, men sjukt kul... :) ! söndagar och tisdagar. 1,5 timme ! : ) <3 det är livet :]
ha en fortsatt bra kväll allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0