2012- måndag

for till Ersboda, satt och surrade sönder, med en snubbe om hela mitt liv, och han har erfarenheter.. och han kunde mer om allt annat, och han visste vad han surrade om, jag tror att jag lyftes från marken , kändes som allt lättnade från mitt hjärta- och allt kändes underbart härligt.. och bara få sitta lixom och känna hur han verkligen satt och berättade olika saker, fick en annan syn på världen än vad jag hade, det är då värt att kämpa. än hur många gånger livet sviker. och hur många gånger man blir förkrossad så är det värt att fortsätta att kämpa och se ljuset  ! och har man svårt klämm en sten få ur ilskan och fortsätt att tänka både posetivt coh negativt, Mattias.. fick mig att inse att en liten liten ditalj gjorde då mycket för mig, och är glad för att jag drog till Ersboda.. just nu så funderar jag starkt på att gygna... dra till gymmet och slappa... och sedan dra på en lång promenad eller någe.. eller en simtur kanske, :P ja vet faktiskt inte.. men åh så peppad jag är... men så sliten jag ocksåå dock är.. men jag hoppas på de bästa.. att de blir då gymmet i alla fall, eller en promenad :P :D någe måst de ba bli :D !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0