Awesome léét! (=

kan först börja med , att jag var hemma i fredags också, skönt och vila upp sig, mår mycke bättre nu, än va jag gjorde tidigare... inte lika depprimerad längre som ja var.. så de känns bara hur under bart som helst. sen så vill jag tacka pappa, som bjöd mig på simhallen, simmade några längder mys pys... och sen så bastade vi... sen tackar jag mor, för maten, vi åt fisk och potatis, tackar lars för efterrätten, jag den var också god...
tackar Elin, för en fantastisk gårkväll.. och att hon sminkade mig så fint... tyvärr inga bilder på det... men blev så nöjd! :) och hade super kul vi spelade spel med hennes syskon..
Tack för igår kväll gumman, jag älskar dig verkligen , du gjorde verkligen min kväll ! :)
kör gärna nyktert snart igen, och saknar redan gårkvällen ... <3 hade så kul med dig.
och ha alltid kul med dig ! :) <3
SÖTASTE !



Tack mamma för idag, häggströms idag, hittade nå kläder riktigt fina, och sen drog vi in till nordmaling och fikade riktigt gott :)! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0