=D min dag...

Jag ställer väckaren på 10.50 , för att ändå få sova ut och så, då tänker jag dra på banken och fixa där lite, dra och träna lite och fixa i mitt rum... hm, allt de där DRÖMER jag att jag gör, och tror att jag gör det, mamma ringer mig 14.10 och undrar vad jag gör , blir väldigt chockad, när jag ligger dock kvar i sängen, och lixm är helt .... borta typ...  börjar inse att ALLT bara var en DRÖÖÖÖM! så blir galet chockad och förstår ingeting, ligger ett kort tag, för att ligga och dra mig.. :p men känner hungern, och var tvungen och skynda mig upp för att äta, var så hungrig och trött så jag började smöra ena mackan, och drog på ost, mmmh. va goott de där va lixom... men en macka till skulle vara änu godare... börjar dra på smör, men PLÖTSLIGT.... ser jag dock mööögel på den mackan... så tar in nästa för att titta på den,, hittade inge MÖGEL dock, men åt halva mackan av den, för sen kändes allt knaas bara... så ville inte ÄTA mera, men jag började må sjukt illa och ville typ bara spy osv... så lägger mig på soffan och mår absolut illa! :o sen äre mat så ... och sen lägger jag mig i sängen och SOMNAR .. och sen vaknar jag med mens.... fan inte okej... :p jaja... jag är då i alla fall inte GRAVID! som tur är ... hehe ! puss på er .... <3
drar ut , möter Lina och azhar ute på en skratt runda, nej men SERIÖST shit va dom skrattade, mina sötnosar! <3
riktigt fina brudar...
sen drar ja in och får mig en KAFFEDRINK. tusen tusen, tack LARS! :)
Nej nu vare denna dag slut ingeting mer och skriva oim! :D



Heej mina läsare, måste bara säga att jag tänker lägga ut flera bilder från nyår... ni vet att det är svårt att f tag på bilder om man inte tar dem själv... och nu har jag ftt tag på 3 stycken till... så här kommer dom får ni se ! ! ;) jag är ju så snygg..., :]




Ser inte alla, som är med på bilden dock....
men Malin, Elin, Ingela, Elin, Navid...
och självklart jag ut med hörnet :] ( puss på er )


Elin, och jag förståss. <3 ...
På väg till Ersboda.... yeeeeey... :P


Naviid, och Elin...

shit va söta dom är ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0