DRÖMMEN

när drömmen var hos mig så var allt så underbart.. jag var lycklig var var glad. jag älskade dig så mycket. du fanns alltid , du tröstade mig som mest. men nu, finns du inte... känns idagens läge som ALLT BARA VAR EN DRÖM ! snälla. snälla. kom tillbaka min älskade vän. min älskade dröm. de var då jag levde som lyckligast. och de var då jag hade de som lättast. men nu när du varken inte finns i min eviga dröm / verklighet. så kan ja aldrig ha dig i min famn, kommer vi någonsin igen och ses igen? kommer du och möter mig vid grinden gumman? min Älskade ängel lämnade vår jord tidigt och så ung... hon var en prinsessa på vår jord. lätt att älska svår att GLÖMMA! .. nu är det bara att hon finns. men ändå inte... gråten i mig är tung.. vill ha allt som förr. vill gärna spola tillbaka tiden om och om igen, för när hon fanns var allt en stor lycka jag skulle varken sakna någon. bara om jag hade henne vilandes i min famn, och pussade henne på huvudet ja som ja alltid gjorde. saknaden är inte lätt.. saknaden är stor.. och bilder och minnen kommer för alltid finnas kvar hos mig. och kommer aldrig kunna sluta älska just den kissakatten! livet och tiden går vidare... 3 underbara massvis med minnen och tiden med dig var de bästa i mitt liv. minns dig som liten till du övergav mig kvar i skiten. I LOVE YOU! :* VILA I FRID ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0