^^*

Igår så såg jag en film the drive. den va ´hyffsat bra, men tyvärr ingen som jag rekomenderar faktiskt. vi såg även den oändliga historien 2 :) , den var faktiskt mysig, och den rekomenderar jag till alla som vill se den! =)
myste lite med finaste också. :) , sov riktigt ovanligt bra inatt... men dock synd att väckar klockan ringde så tidigt och att man skulle iväg till skolan, en sådan natt skulle man vilja vara ledig och få sova ut.. ;P men väckte grabbarna annars hade dom försvit sig. ;P sitter i källaren på skolan och trycker på det hemska tagentbordet just nu, haha låter ju inte bara lite...;P haha xD och sen så ha jag egentligen plugga rester men känner mig kaffe sugen och hungrig , så därför så " har jag försovit mig, " - fortsätter sova har inte riktigt vaknat än från min goda sömn. så klockan 09.40 så ska jag upp till fikat och dricka kaffe och äta en macka.. :) sen så ska jag på gymmet ikväll ska bli skönt om jag inte hinner somna typ ^^ känns rätt så länge sen jag var där sist, fast det var bara sen i tordags :) . sen kommer med kusin till mig och mor, hennes son ska på barn´kalas på berghem.. så då ska hon vara hos oss under tiden : )) . slutar 16.00 idag.. men glömt min dator svårt och jobba med projektarbetet ;P
Fett sliten fett seg idag. men annars mår jag bara bra... och tycker ändå om den finaste , han är så söt. ger mig massage fett skönt, fan att man inte kan typ stanna tiden och bara stanna kvar där. nu dröjer de några dagar tils jag ser honom igen. :) den 3e träffar man den nörden ien ;) hhihi

Puss. ha en bra dag alla människor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0