ERSBODA!!! :)

jamen ... alla söta läsare.. ! :)  blir så glad över alla komentarer... :) ,, just nu hade ja bara tänkt och skriva nå rader, om just denna härliga kväll. :)
har dock inte gjort så himla mycket alls idag.. surrat med mor, hon va ovanligt gla och skojjsig. hihih.
nej men fick nå ryck att jag ville verkligen träffa T  , det va så länge sen, och jag saknar verkligen den pöjken.. :)
så drog en samtal till en kille som heter Simon, och frågade honom om han ville ha lite pengar... så han skjutsade mig till Ersboda i de hemska vädret.. hehe , Tack simon för det... han fick 120 kronor^^ !!
Sen när ja kommer fram, jag blir så glad, när jag träffar honom, han är verkligen en äkta vän och jag vill som inte förlora honom, och nu satt vi och surrade om allt och ingeting kändes så otroligt skönt och få lixom prata och höra hur allt ligger till... så nu vet ja mer än senast. och det känns så underbart, att han kan öppna sig för mig. !
-- det vi ha gjort ikväll är inte så oehört mycket, men det speler ingen.. roll.. fick i alla fall träffa honom,.. ;) och vi såg film... jag gav honom massage, han blev nöjd över det... sen fick jag plötsligt massage, shit vilken kväll ,.. en kväll som var riktigt mysig.. :) !! <3 saknar verkligen minnen med honom, men jag hoppas , eller jag vet att han har det bra nu.. ohc det är ja gla över...


synd dock att ja inte hittade någon skjuts från Ersboda, och hem... så var tvungen dock att gå, och det är ju som en bit, och inte var det plogat häller.. så gick där, och föröskte ta mig fram.. medans jag halkade ibland, och jobbigt var det, eftersom att det snöregnade och jobbigt va det att gå också.. inge kul ju.. :/
trodde ju att Simon, skulle kunna vara gullig och köra mig hem också, men nja.... han hade inte tid för det.. :/
men det var riktigt kul och träffa honom, och jag ha verkligen saknat den snubben! jag hoppas vi hinner ses mera, innan han åker hem.. sen så måste jag ju åka till honom för att hälsa på, och se hur han bor osv... kanske även kan ta bussen då upp till Göteborg för att träffa min kära faster ! :)
GÖNATTT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0