fett rolig lördag @

Jätte najs lördag. mor och jag och lars, drog till häggströms, och jag köpte lite nya kläder... sjukt nöjd... riktigt roligt och trevligt, sen så drog vi till nordmaling, och tog oss en kaffe, och det var riktigt skönt.. :) och verkligen trevligt alltihopa. och tackar verkligen dig min Mamma, till att du verkligen ställde upp för mig, tog med mig dit, och lånade ut pengar till mig... riktigt värt och riktigt fina kläder blev det ju i alla fall.. =) tack tack! :)

Sen, blev det pompa och kött, och kurry sås... mumma... riktigt gott..
efterrätt blev man också bjuden på kaffe och någon ny slags kaka, black and white. riktigt gott.. ! :) Tusen tack för mat och kaffet och kakan, du är riktigt duktig mamma... :)

sitter i min ensamhet och får ett sms till evelina, så drog med henne till hennes vänner riktigt trevligt =) där blev man bjuden på ett glas vin.. =) Tack gumman <3. sen blev det Tc, inte rktigt kul 40-30 talet... alla var utklädda till den tiden ;O och 40+ hahha inte najs för fem öre.. jaja .. ;P
sen blev det REX , första gången , hm det var stort och riktigt mysigt där :) . och där dansade vi sönder hade så sjukt kul... Tack Evelina, och tack för alla som var med , riktigt trevliga människoR ! :)

Evelina gjorde min kväll, och det kändes riktigt skönt, och jag trivdes verkligen.. :) både i fredags, och i lördags drog man ut då ;P hahha ! xD .. Rex, är ju för dom som fyller 21 detta år... lite kuligare än 5ive haha xD :P men mnan typ dog på dansgolvet... fick nå smällar och så... men sånt får man väl ta... hehe ! Tackar för ALLT !:)
Tackar ändå finaste också, från igår. att jag blev handtagen om igår. tack för ALLA som jag träffade också- riktigt super kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0