fredagen, sista fredan innan 2012.

var med lisa, vi sprang på strömpilen och jagade en nyårs klänning till henne, eftersom att hennes klänning hade inte kommit så at.,.. hon hade full panik, och jag låg i badet när hon ringde.. och tänkte raka mig och bara mysa den kvällen, nej men det slutade med att jag fick skynda mig upp från badet... och lixom klä på mig igen, och skynda mig ut, tills henke och lisa... kommer med VOLVO och hämtar upp mig utan för mig... jaa, lisa hittade en riktigt fin klänning på H&M. 199, helt okej... ;)

sen drog vi och köpte pizzor... :)
- sedan Ersboda...

och där satte vi oss och åt.. och åt... hahah ! :D drog i oss ett glas vin efter pizzan... sen satte vi bara och pratade, typ halva natten riktigt trevligt, tills jag skulle gå... ! :) ...

var dock inte så glad på EN JÄVLA PERSON den jävla dagen!!!!! men men....


ha en kanon bra kväll puss alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0