idag.

haft en bra dag, humöret var på topp och jag älskade mig själv. stark och verkligen hjäpt en annan tjej som ha de lite tuft, lider stort med henne men tycker att hon själv är en stark människa, och det känns så skönt.
gjort bort dekaration med växter nu, helt klar... fattas bara redovisningen som sker på måndag^^ haha !
sen så har jag arbetat på mitt projekt... ( dom som inte vet ) - så skriver jag om kameror. riktigt intressant.. :)
till lunch serverades det potatis och köttbullar, och brunsås och sallad.. hehe funkade gott.. och var så hungrig drog till det när jag öste mat att jag lika bra kunde äta upp en stor elefant ... mumma! hahhaha xD
pratat med Ingela och Elin om helgen så taggad så grymt kul så taggad ! :D yeeaah nu LADDAR VI BRUDAR ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0