måndag.

skippade ridningen i morse med johanna, vi hade hoppning men vi orkade inte vara med...
mina orsaker var att jag var trött, hade träniningsvärk... och hade sjukt ont i ryggen och när jag tog djupa andetag så gjorde det bara ont inom mig, Därför kände jag det att jag inte ville vara med hehe..
jag är sjukt sliten,  och jag försöker verkligen kämpa och vara glad må bra, och verkligen kämpa emot, de svåraste , men ibland så rasar bara allt, för människor behandlar mig illa och vet inte vad jag ska göra... och jag vet absolut inte riktigt vad jag ska ta mig tilll ! :/
Jag Tänker dock sjukanmäla mig i morgon- ledig ... behöver verkligen det, ta vara på mig själv. vila upp mig så jag mår lixom bättre, och får slut på tårarna så svårt och försöka le och försöka visa att man mår bra, när man egentligen inte gör det, så behöver bara ta de lugnt, och bara vila upp mig !
så i morgon hade jag tänkt fortfarande stiga upp, ta mig en morgon promenad innan frukost och sedan äta frukost med min Mamma, eftersom mamma ska till doktorn, vet inte vad hon ska göra där... så hon ha fått ledigt i morgon... sen ska jag smälta maten... och dra på gymmet... och sen så ska jag hem och byta om och sedan blire simhallen... och sen blire att dra hem och duscha och dra och sola... och sen blire att göra sig i ordning och göra sig lite extra fin, och fara till sin kära fader han bjuder på middag i morgon... :) !
jag försöker och andas, försöker att kämpa
försöker att må bra , och försöker att tänka posetivt...
men ibland är det svårt och ibland går det inte riktigt som man ha
tänkt sig. och de gör ju allt bara jobbigare! :/
Tack för att du bryr dig och att du förstår vad jag går igenom kanske inte ALLT, men de
mesta, och det uppskattas någon från skolan.. och en av mina vänner som står mig nära.
verkligen finns och lider med mig. Tack vännen ! <3
detta var då den sista bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0