min dag idag.

Hur jag mår?

Allt snurrar i min skalle jag fattar ingeting, och alla mina depriationer hinner ikapp mig. och jag orkar knappt göra något längre just nu, allt känns så konstigt, känner mig inte riktigt bra nån stans, allt bara hänger... sjukt ont i min nacke också. men det brukar gå över. så jag hoppas bara att de gör det så snart som möjligt .


Vad jag gör?

Just nu , sitter jag bara framför tv;n och bara klickar runt på datorn..


vad jag tänker på ?

Tänker just nu, mycket på tezzie och tänker mycket på hur och vad ja ska göra som är lättast för att komma ur detta spår.. jag försöker göra allt för att ta hand om mig så bra som möjligt, men det verkar inte gå som jag ha tänkt mig..

vad är det sämsta med att vara deprimerad, är att jag vägrar gå till skolan?! , där folk ser mig hur hängig och hur ja verkligen mår.. och är extra känslig, så blir det att ja stannar hemma tills jag kan i alla fall föröska att le, så jag missar ju dock mycket från skolan, och det är de som är synd ! :(



Tackar verkligen människorna som finns.
tor, cathrine, André, Elin. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0